Bezorg en retour informatie

Op welke dagen verzenden jullie pakketten?

Bestel je op dinsdag, woensdag of donderdag voor 15:00 uur, dan verzenden wij het dezelfde dag. Bestel je op vrijdag voor 12:00 uur, dan verzenden wij het dezelfde dag. Op zaterdag, zondag en maandag verzenden wij geen pakketten. Bestellingen die geplaatst worden na vrijdagmiddag 12:00 uur worden de eerstvolgende dinsdag in behandeling genomen.  Daarna duurt het doorgaans 1 werkdag voordat je het in huis hebt. 

Verzending en kosten

Voor levering maken we gebruik van DHL welke niet op zaterdag en zondag levert. Bestellingen met een waarde hoger dan €50 verzenden wij gratis. Bij bestelling tot €50 betaal je €4,99 verzendkosten (incl. btw). Verzending naar België is ook mogelijk. Wanneer het pakket verzonden is, ontvang je per e-mail een track en trace waarmee je het pakket volgen kan. 

Voorraadstatus producten

Artikelen met de status direct leverbaar hebben wij op voorraad in de winkel en zijn direct leverbaar. Artikelen met de status 1 - 5 werkdagen hebben wij niet op voorraad in de winkel en bestellen we eerst bij onze leverancier.

Kan ik mijn bestelde producten ook ophalen?

Ja, dat kan. Onze fysieke winkel is gevestigd aan de Maanderweg 12d in Ede. Tijdens het bestelproces kun je de optie aanvinken om je producten zelf op te halen in de winkel. Zodra je bestelling klaar ligt, krijg je van ons een bericht en kun je het tijdens openingstijden afhalen;

Maandag: gesloten
Dinsdag: 10:00 – 18:00 uur
Woensdag: 10:00 – 18:00 uur
Donderdag: 10:00 – 18:00 uur
Vrijdag: 10:00 – 18:00 uur -  18:30 – 21:00 uur
Zaterdag:  10:00 – 17:00 uur
Zondag: Gesloten

Langere levertijd dan verwacht

Het kan helaas voorkomen dat een artikel onverhoopt niet meer voorradig is terwijl de website dit wel aangeeft. In dat geval zal de bestelling vertraging oplopen. Als dit het geval is, nemen wij natuurlijk zo snel mogelijk contact met je op. Het is daarom belangrijk om je contactgegevens juist in te vullen bij je bestelling.

Bestelling annuleren

Vóór verzending kun je je bestelling gratis annuleren door contact met ons op te nemen. Wil je de bestelling annuleren na verzending, dan kun je bij bezorging het pakket weigeren. Als we de retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvang je het aankoopbedrag terug. Eventuele verzendkosten worden hierop in mindering gebracht.

Bestelling retourneren

Na ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen retourrecht zonder opgaaf van redenen. Retourneren kan echter alleen als het product ongebruikt is en de verpakking onbeschadigd is. De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Het adres voor de retourzending vind je hieronder. Voor een snelle afhandeling is het handig een bestelnummer of referentie in het pakketje te stoppen zodat we weten van wie deze afkomstig is. Je aankoopbedrag ontvang je terug op dezelfde wijze als betaling. Meer hierover lees je in de algemene voorwaarden.

Je retourzending kun je sturen naar:

FeestGarant
Maanderweg 12d
6711 ND Ede, Nederland

Retourneren kan ook door langs te komen in de winkel.

Wil je een artikel annuleren, ruilen of retourneren, stuur dan een e-mail naar info@feestgarant.nl om ons op de hoogte te stellen. Vermeld hierbij je naam en het factuurnummer. Indien er sprake is van terugbetaling, ontvangen we ook graag je bankrekeningnummer.

Contactgegevens

Heb je vragen over je bestelling, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

FeestGarant
Maanderweg 12d
6711 ND Ede, Nederland
0318 611750 / info@feestgarant.nl