Klachtafhandeling

FeestGarant doet er alles aan om de hoogste kwaliteit service te verlenen aan haar klanten. Toch kan het voorkomen dat u een onprettige ervaring met ons heeft of ontevreden bent over de door ons geleverde service en/of producten. Het is heel vervelend als u hiermee te maken krijgt. In dergelijke gevallen kunt u bij ons een klacht indienen.

Klachtenprocedure

Elke klacht wordt door ons zo spoedig mogelijk afgehandeld. U ontvangt allereerst een ontvangstbevestiging dat uw klacht bij ons is binnengekomen. In sommige gevallen is het nodig extra informatie te verkrijgen om uw klacht goed te kunnen afhandelen. In ieder geval zullen wij binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, uw klacht behandelen en beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, geven wij u een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten.  

Voordat u een klacht indient

Mogelijk vindt u het antwoord op uw vraag of klacht in de Veelgestelde vragen op onze website. U kunt over uw vraag of klacht natuurlijk ook eerst contact opnemen met ons op 0318 611750 of een e-mail sturen aan de klantenservice (info@feestgarant.nl). We helpen u graag problemen in onderling overleg op te lossen.

Het indienen van een klacht

Online – Wilt u uw klacht liever online bij ons indienen, dan kunt u dit doen via het online contactformulier onder aan onze contactpagina.

Per e-mail – Stuur uw e-mail aan info@feestgarant.nl o.v.v. Klacht webshop FeestGarant.

Telefonisch – U heeft de mogelijkheid om uw klacht telefonisch aan ons te melden op telefoonnummer 0318 611750.

Ontevreden over de uitkomst van de klachtafhandeling

Het spreekt voor zich dat we er alles aan doen om uw vraag of klacht zo goed en zorgvuldig mogelijk en naar tevredenheid af te handelen. Toch is het mogelijk dat u uiteindelijk niet tevreden bent met het antwoord dat u van ons ontvangt.


Meer informatie?
Bel (tijdens openingstijden) 0318 611750.