Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de producten in de webwinkel van FeestGarant? Of wilt u iets weten over onze leveringsvoorwaarden? Wij hebben een aantal veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet:

1. Naar welke landen leveren jullie?
Momenteel leveren wij binnen Nederland en België.

2. Hoe is de prijs samengesteld?
De prijzen weergegeven op de productpagina's zijn inclusief BTW.

3. Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Het is bij ons mogelijk te betalen met iDEAL, PayPal, creditcards via PayPal (hiervoor heeft u geen PayPal account nodig), overschrijving of – bij afhalen – met contant geld of met uw pinpas. Zie ook de Leveringsvoorwaarden.

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit kan uiteraard. Kies hiervoor tijdens het afrekenproces voor: 'Afhalen'. U kunt uw bestelling dan binnen onze openingstijden afhalen op het volgende adres:

FeestGarant

Maanderweg 12d

6711 ND Ede, Nederland

Telefoonnummer: 0318 611750

Openingstijden:

Dinsdag t/m donderdag 10:00 – 18:00 uur

Vrijdag 10:00 – 18:00 / 18:30 – 21:00 uur

Zaterdag 10:00 – 17:00 uur

5. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland en België voor bedragen onder de € 50 zijn € 4,99. Bij bestellingen boven de € 50 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

6. Hoe lang duurt het voordat een bestelling wordt bezorgd?
FeestGarant zal de bestelling, na ontvangst van de betaling, zo spoedig mogelijk verzenden. In de regel bedraagt de levertijd 1 à 2 werkdagen, met uitzondering van bestellingen geplaatst op vrijdagmiddag, zaterdag, zondag en maandag. In deze gevallen wordt uw bestelling in principe op dinsdag verwerkt. Voor het verzenden van uw bestelling maken wij gebruik van DHL.

7. Wat kan ik doen als mijn bestelling te laat is?
In de regel bedraagt de levertijd 1 à 2 werkdagen, met uitzondering van bestellingen geplaatst op vrijdagmiddag, zaterdag, zondag en maandag; zie de Leveringsvoorwaarden. Mocht uw bestelling onverhoopt later komen dan verwacht, dan kan dit komen door een probleem bij DHL. Neemt u a.u.b. contact met ons op als uw bestelling niet binnen de aangegeven tijd wordt bezorgd, zodat wij kunnen achterhalen wat het probleem is en wij dit zo snel mogelijk voor u proberen op te lossen.

8. Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld. Kan ik dit terugsturen?
Ja, dit kan, mits binnen de termijn van 14 dagen. Is het product nog niet verzonden, neem dan direct telefonisch contact met ons op, zodat wij de bestelling nog vóór verzending kunnen annuleren. Dit scheelt u de verzendkosten.

9. Krijg ik een bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Ja, u ontvangt een e-mail ter bevestiging met daarin de factuur en alle specificaties. Als de status van uw product wijzigt naar bijvoorbeeld 'Verzonden' dan ontvangt u tevens een bevestiging.

10. Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
FeestGarant doet er alles aan om de hoogste kwaliteit service te verlenen aan haar klanten. Toch kan het voorkomen dat u een onprettige ervaring met ons heeft of ontevreden bent over de door ons geleverde service en/of producten. Het is heel vervelend als u hiermee te maken krijgt. In dergelijke gevallen kunt u bij ons op de volgende manieren een klacht indienen:

Online: Via het online contactformulier onder aan onze contactpagina o.v.v. Klacht.

Per e-mail: Stuur uw e-mail aan info@feestgarant.nl o.v.v. Klacht webshop FeestGarant.

Telefonisch: Tijdens kantooruren op 0318 611750.

Voor meer informatie kunt u kijken op de pagina Klachtafhandeling.

11. Wat doet FeestGarant met mijn klantgegevens?
FeestGarant respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Voor meer informatie betreffende uw privacy en de bescherming van uw klantgegevens verwijzen wij u graag naar de pagina Privacybeleid.

12. Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
Voor de leveringsvoorwaarden verwijzen wij u graag naar onze Leveringsvoorwaarden.